Sider

søndag den 8. januar 2012

Lektier, lektier, lektier

I denne kolde tid er der intet bedre end at sidde derhjemme under dynen i sit nattøj, og se en god film, med en kop varm kakao.... I hvert fald for eleverne. Jeg tror at alle lærere har en anden form for 'hygge' med alle de lekter jeg har for, pyha. Enten hader de mig, ellers så elsker de bare lektier. Hvis situationen er nummer 2, så er de mere end velkomne til at lave mine lektier!

Dansk, tysk, samfundsfag, engelsk, biologi, historie... Alt sammen til i denne uge. Har jeg overhovedet noget fritid? Jeg har allermest lyst til at sætte mig ned og æde min chokolademuffin(mums), og drikke en kop grøn te(ja, jeg er begyndt at drikke grøn te - uden sukker!) og bare.. Stene. Men det har jeg gjort hele weekenden, og det var måske ikke så godt. Men helt ærligt - hvorfor er lektier til? For at pine vores hjerner mere end 7 timer om dagen? LEAVE ME ALONE...... Zzzzzz

xo MH

Ingen kommentarer:

Send en kommentar